MRA MULTI-X-CREEN SCHERM
ROOK, R 1200 GS 13- ABE
Belangrijke aanwijzingen
MRA MULTI-X-CREEN SCHERM ROOK, R 1200 GS 13- ABE
Een sterk staaltje: de MRA Multi-X-Creen totaalruit ziet er extreem goed uit en biedt een fantastisch rijcomfort. De ruit bestaat uit twee delen (ruitlichaam en spoiler) en vermindert vrijwel zonder turbulentie de winddruk op de helm en het bovenlichaam van de motorrijder. Het bovenste deel kan door een schuine stand individueel aan persoonlijke behoeften worden aangepast.
Juist bij adventure bikes verstoren zeer grote toerruiten vaak de totale look. Alleen al om deze reden past het compacte model van de Multi-X-Creen optimaal bij deze voertuigen.
Meer details:
- een zeer verfijnd werkend verstelmechanisme dat staat voor de hoge kwaliteit en functionaliteit bij een tegelijkertijd gebruikersvriendelijke instel- en toepasbaarheid
- met ABE-goedkeuring voor Duitsland
Informatie voor bestellingen vanuit het buitenland:
Informeer a.u.b. voordat u bestelt naar de in uw land geldende, wettelijke voorschriften wat betreft het gebruik van een dergelijke scooterruit op uw motor.
Goed om te weten:
Bij uitvoerige testritten onder de meest uiteenlopende omstandigheden, met testrijders wier lichaamslengte varieerde van 1,70 m tot 1,98 m, kon iedere testrijder de perfecte instelling van de Multi-X-Creen voor zichzelf vinden.
In de bijgevoegde bedieningshandleiding laten we de vele instelmogelijkheden van de Multi-X-Creen zien. Uit ervaring is gebleken dat de spoiler in de deflectorpositie (punt 3 in de handleiding, oproepbaar in het download-gedeelte) het beste comfort biedt en de meeste voordelen verenigt. Alle testrijders kwamen onafhankelijk van elkaar tot hetzelfde resultaat: de achterstroomvariant met een luchtspleet van 10-20 mm creëert een vrijwel turbulentievrije luchtstroom.
Fabrikant: MRA-Klement GmbH | Siemensstraße 6 | 79331 Teningen-Nienburg | Germany | +49 766393890 | info@mra.de | www.mra.de
Motorvoorruiten
Wat hebben racers als Max Biaggi, Loris Capirossi. Carlos Checa en Andrew Pitt gemeen? Hun winnende motoren waren uitgerust met voorruiten van MRA. Het Duitse bedrijf is geworteld in de racesport. Werden er aanvankelijk ook kuipwerk en zitjes geproduceerd, specialiseerde MRA zich eind jaren 80 uitsluitend op de ontwikkeling en productie van motorvoorruiten. De zogenaamde 'Double Bubble ruiten', die tegenwoordig door bijna alle coureurs worden gebruikt, zijn van de hand van MRA. Maar ook voor toerrijders tonen de MRA-ontwikkelaars hun kunnen en creativiteit. Het jongste voorbeeld: het "X-Creen". Nog nooit kon een spoilerscherm veelzijdiger en individueler worden ingesteld. Innovaties en kwaliteit made in Germany - dat is MRA.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?