Underbody-Uitlaatsystemen Met EG-BE
Belangrijke aanwijzingen
Underbody-Uitlaatsystemen Met EG-BE
Met het SBK-uitlaatsysteem *Underbody* heeft LeoVince nog een 'volledig warm ijzer in het vuur'. Deze 'Under Engine'-uitvoering bestaat uit een einddemper van rvs met carbon eindkap en de bijbehorende koppelstukken/spruitstukken.
- verbetert voelbaar de trek
- gelijkmatige krachtverdeling
- model en afwerking op absoluut topniveau
- uitstekende sound
- met EG-BE-goedkeuring
Onder 'Documenten' vindt u een gedetailleerde stuklijst en montagehandleiding.
Opmerkingen:
Bij voertuigen met de aanduiding (*) vervalt de originele kat. Een retrofitkatalysator met diameter 50 mm, best.nr. 10027049 is leverbaar als vervanging.
Leo Vince - een naam die bij motorrijders van over de hele wereld emoties oproept. Dit familiebedrijf uit Monticello d'Alba bij Turijn produceert sinds 1954 uitlaatsystemen en geluidsdempers. Bijna geen andere fabrikant van uitlaatsystemen is erin geslaagd zijn kwaliteits- en prestatie-imago in de loop van de laatste twintig jaar zo constant uit te breiden! Bij Louis vindt u slip-on- en bolt-on-geluiddempers van Leo Vince voor vele motormodellen. Ze hebben allemaal de eersteklas afwerking en de karakteristieke Leo Vince-sound gemeen. Als beste getest in tweewielermagazines en Europese en wereldtitels bewijzen de innovatiecompetentie en de superioriteit van Leo Vince.
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?