Motorfietsen
130 JR GESCHIEDENIS,320S
Belangrijke aanwijzingen
Motorfietsen 130 JR GESCHIEDENIS,320S
Van vroege successen tot de sluiting van motorfabrieken en een succesvolle comeback, het Britse cultmerk Triumph heeft alle ups en downs meegemaakt. Na de oprichting in 1886 legden overwinningen in de legendarische "Tourist Trophy" motorrace en modellen als de in 1959 gepresenteerde Bonneville de basis voor Triumphs wereldfaam, die in de jaren vijftig en zestig een tijdelijk hoogtepunt bereikte. Toen, in 1983, leidde een verkeerd bedrijfsbeleid tot het tijdelijke einde. Maar na het faillissement kwam er een werkelijk triomfantelijk nieuw begin: in 1990 keerde Triumph terug met John Bloor aan het roer. Motorliefhebbers werden niet teleurgesteld: nieuwe modellen als de Street Triple, Daytona, Tiger en natuurlijk de heruitgave van de Bonneville zorgden voor enthousiaste reacties, die ook in de verkoopcijfers tot uiting kwamen.
In dit uitgebreide en weelderig geïllustreerde werk vertellen de auteurs het fascinerende verhaal van Engelands beroemdste motorfabrikant:
30 jaar motorgeschiedenis: alle hoogtepunten van het merk met technische gegevens
Aantrekkelijk geïllustreerd; deskundig en informatief geschreven
Achtergrondinformatie over design, technologie en lifestyle
Een kijkje achter de schermen: hoe de Britse motorfietsen cult werden. Voor dit boek heeft Triumph de archieven opengesteld en motorjournalisten Zef Enault en Michael Levivier ondersteund bij hun onderzoek. Zij kregen toegang tot niet eerder gepubliceerde beelden en documenten over de ontwerp- en ontwikkelingsgeschiedenis van de legendarische Triumph-motoren. Dit kijkje achter de schermen en het enthousiasme van de auteurs maken van het boek een bijzonder cadeau voor alle fans van Britse motorfietsen!
- Hardback met stofomslag
- 240 pagina's
- Formaat: 25,4 x 31,3 cm
- 290 foto's en illustraties
Naar Delius Klasing Verlag artikeloverzicht
The publishing house Delius Klasing was founded by Johannes Klasing and Konrad Delius in 1911, with the business already focusing on special-interest topics such as flying, motorboats and automobiles. The war then prompted a move from Berlin to Bielefeld.It was here that Konrad-Wilhelm Delius, the co-founder's 29-year-old son, started up the business again in 1945.
From 1963 it was under the joint management of the brothers Konrad-Wilhelm and Kurt Delius. During the 1970s and 80s the firm began publishing numerous special-interest magazines that are market leaders today.
It is also expanded its publication of books,
and in the 1980s broke into the soft media sector, selling videos and also computer software.
In 1982 Konrad Delius took over management of the firm as the fourth generation of the family. Today some 220 staff are hard at work living up to the principles of the company, which is among the top 20 in the publishing industry.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?